یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

استفاده از موبايل به عنوان پاوربانک

گوشي

یکشنبه ۴ تیر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۸:۰۰


تجربه نخستين استفاده از فناوري تلويزيون در صفحه‌نمايش موبايل و نخستين گوشي مجهز به جديدترين پردازنده اسنپ دراگون دو محصول نوآورانه‌اي است که در بازار گوشي موبايل عرضه شده است.

وايمکس نيوز- اين هفته دو توليدکننده بزرگ موبايل پرچمداران جديدي با دو ويژگي نو را به بازار گوشي موبايل عرضه کرده‌اند.

ايسوس در توليد جديدترين محصول خود براي نخستين بار از پردازنده اسنپ دراگون 625 در گوشي موبايل استفاده کرده و شرکت سوني نيز براي نخستين بار محصول خود را به صفحه‌نمايش HDR‌ 4k و مجهز به فناوري مربوط به تلويزيون تجهيز کرده است.

* نخستين تجربه استفاده از پردازنده اسنپ دراگون 625 در موبايل

گوشي جديد ايسوس داراي صفحه نمايش 5.5 اينچي، دوربين اصلي 16 مگاپيکسلي و دوربين جلوي 8 مگاپيکسلي است.

اين محصول اولين گوشي مجهز به پردازنده اسنپ دراگون 625 است.اين گوشي در رده قيمتي ميان رده عرضه شده و ايسوس آن را با گلکسي A7 سامسونگ رقيب مي‌بيند.

گوشي جديد ايسوس به نام ZenFone 3 داراي طراحي کريستالي است که پنل پشت و جلوي گوشي از جنس شيشه خميده است.

در اين محصول نسبت صفحه نمايش به بدنه معادل 6/75 درصد و حاشيه صفحه نمايش 1/2 ميلي متر است.

دوربين گوشي داراي فوکوس خودکار  Tri-Tech و لرزشگير بصري تصاوير (OIS) است که قابليت عکاسي در محيط هاي کم نور دروني و فضاهاي پر نور بيروني و از سوژه هاي متحرک را به محض ديدن سوژه را دارد.

اين گوشي دو سيم کارته با پشتيباني از نسل سوم و چهارم شبکه هاي تلفن همراه، داراي قابليت شارژ سريع است که هر 5 دقيقه شارژ امکان استفاده جهت 2 ساعت مکالمه فراهم مي‌کند.

*قابليت شارژ معکوس و استفاده از گوشي به عنوان پاوربانک

ايسوس همزمان با ZenFone3 گوشي ZenFone 3 Max را نيز عرضه کرده است.

وقتي ايسوس از عبارت Max استفاده مي‌کند به معني باتري قوي تر در محصول است که در اين گوشي نيز باتري 4100 ميلي آمپري از جنس ليتيوم- پليمر با عمر طولاني تر در آن به کار رفته است. اين گوشي با 175 گرم وزن و 3/8 ميلي متر ضخامت يکي از سبک ترين گوشي هاي داراي باتري قوي است.

ZenFone 3 Max از قابليت شارژ معکوس (استفاده به عنوان پاوربانک) برخوردار است. باتري اين گوشي 17 ساعت مکالمه در حالت 3G و 19 ساعت استفاده از اينترنت واي فاي در حالت 4G/LTE و  72 ساعت پخش موسيقي و 18 ساعت پخش ويديو با کيفيت 720P را داراست.

گوشي ZenFone 3 Max داراي صفحه نمايش 5/5 اينچي است که با جنس بدنه آلياژ آلومينيوم با لبه هاي گرد و شيشه نمايشگر داراي انحنا طراحي شده است. در طراحي اين گوشي بخش هاي زايد به حداقل رسيده است. ZenFone 3 Max و ZenFone 3 در ساير ويژگي‌هاي نرم افزاري و سخت‌افزاري يکسان هستند.

گوشي هاي ZenFone 3 Max در دو مدل در دو سايز متفاوت توليد شده اند.

* نخستين گوشي با صفحه‌نمايش مجهز به فناوري تلويزيون

شرکت سوني گوشي جديد خود را با نوآوري عرضه کرده است. پرچم‌دار گوشي‌هاي سوني در سال 2017، اکسپريا‌ XZ Premium‌ است.

اين گوشي دو سيم‌کارته داراي صفحه نمايش سايز 5.5 اينچي و دوربين اصلي 19 مگاپيکسلي مجهز به فوکوس اتوماتيک و فلش LED است.

بدنه‌ي اين گوشي از آلومينيوم يک‌پارچه ساخته شده که دور آن توسط يک لايه از شيشه‌هاي ضدضربه و ضدخش‌ احاطه شده است.

بارزترين مشخصه‌ اين گوشي، صفحه‌نمايش آن است. اکسپريا‌ XZ Premium‌ اولين گوشي در جهان است که از صفحه‌نمايش HDR‌ 4k استفاده مي‌کند. اين نمايشگر از فناوري‌هاي انحصاري‌ Triluminos‌ و‌ X-Reality‌ استفاده مي‌کند که در تلويزيون‌هاي سري‌ Bravia‌ استفاده مي‌شود و تراکم پيکسل و کيفيت رنگ و روشنايي تصوير را افزايش مي‌دهد.

گوشي جديد سوني 195 گرم وزن دارد و سخت افزار آن از پردازنده Qualcomm MSM8998 Snapdragon 835 ChipsetT، حافظه‌ داخلي 64 گيگابايت و رم 4 گيگابايت با پشتيباني از کارت حافظه حداکثر 256 گيگابايت برخوردار است و از ارتباطات 4G، NFC و  OTGپشيباني مي‌کند.

نرم افزار گوشي نيز از سيستم عاملAndroid Nougat 7.1 برخوردار است و منوي فارسي را پشيباني مي‌کند.

باتري اکسپريا‌ XZ Premium‌ از نوع ليتيوم- يون با ظرفيت 3230 ميلي‌آمپر ساعت است.

منبع: فارس

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو